Nytt

uyuy vad jag känner mig handikappad.. Min rygg värker så jäkligt att jag nästan inte kan röra mig. Som tur är, är den riktigt hyffsad vissa perioder. jag känner mig som en gammal tant, det är de som brukar ha ont i ryggen. Inte unga, krya 17-åringar. Menmen jag får väl skylla mig själv när jag inte bär korrekt när jga jobbar. det är tur att jag har semester nu så att jag inte får mer ont. Var bara tvungen att klaga lite, alla blir ju lite less på m8ig om jag nämner ryggen här, men sen så tror jag inte att dom riktigt förstår hur ont jag har. eftyersom det siutter i ryggen så syns det ju inte.
    Annars så har jag färgat håret på jens idag, det blev brunt. Ganska mörkt. Det blev riktigt, riktigt snyggt. Nu har vi båda nytt hår, för jag själv är nästan blond nu, efter två omgångar av  slingor. Jag är inte helt säker på att jag gillar det, emn det får vara som det är ett tag ill. Sen får vi allt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0