Nu har man sett allt

idag på jobbat såg jag två hemska saker. eftertsom jag jobbar mitt i centrum så ser jag alla människor som går över torget, och strax efter elva såg jag en tjej som tydligen inte har uppfattat det braiga med string i vissa fall. Hon hade fina fita byxor på sig men så fort hon gick förbi mig visade sig ett par enorma, blommiga mormorstrosor.. HJon hade ialla fall kunna valt ett par helvita.

Det andra var en brittisk (han talade ialla fall engelska) man som var ute på cykelsemester. På sig hade han någon form av cykeldress, ni vet såna där byxor som ser ut som de har en inbyggd blöja i sig. Denna såg ut som en väldigt taight baddräckt som inte täckte bröstvårtorna på mannen. Och ingenting hade han på sig under, han påmionnde starkt om Borta! Självfallet kom han fram och hade några frågor, främs om vykort, så jag skickade in honom på Gallerix, så han lämnade cykeln utanför och raskade in, i sina fina kläder.. Jaa, vad kan man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0