nästan

Sahara igår var nästan så bra som jga hade väntat mig, även om de inte spelade min favoritlåt - Keep calling my baby och så spöregnade det så vi var verkligen dyblöta, så jag hade inte så mycket till val när jag kom hem till Jens vid två på natten än att gå raka vägen till duschen för att få upp lite värme. Men men, jag överlevde.

Sen kan man ju inte åka till svall när det är rea utan att köpa någonting, så det blev en stor, lös, solgul t-shirt med tryck på. Äntligen något gult, nog det enda gula plagget jag äger.

Ska egentligen sitta i soffan och titta på film - en natt på museeumet tror jag att den hette, ni vet den medBen Stiller, men den gjorde mig så nervös så jag orkade inte titta nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0