Det var på tiden

Yes! Äntligen åkte Melissa S ut ur pussy cat dolls-serien, det var verkligen på tiden. Gillade verkligen inte henne

Sitter nu hemma hos Jens och vi har ägnat de senaste 24 minuterna med att sjunga gamla godingar, det har varit allt från Toni Braxton, Mariah Carey, Whiyney Huston och Leeann Rimes. Nu: Jag hugger i sten med Lars Winnerbäck. Jag gillar den, den är så mysig.

Frissörbesöket idag gick finfint, skulle ju ändå bara klippa bort allt slitet så att det blev fräscht och fint. Nu måste jag bara hålla det. Mycket inpackningar och solskydd är vad som krävs. Fick lite banna, för få frisörbesök (typ tre stycken de senaste året) och alldeles för mycket plattande. Men jag vill ju inte ha mina böjar.. Men jag får försöka härda ut, för jag vill ju ha fint hår! Och nu har jag blivit nervös igen, ska slinga håret imorrn, tänk om det blir oranged.. Då färgar jag över det på en gång! Jaja, tiden får utvisa P

Nu längtar jag till på fredag klockan 19.00 då jag är placerad i sundsvall när Sahara hotnights spelar, jippi! Hoppas att dte blir lika roligt som förra året när det var The sound, men helt ärligt, vad kan gå fel när det är Sahara? Precis, absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0