Det näst bästa

Har ägnat den senaste timmen med att ligga i jens badkar och läst "lovligt byte" av Janet Evanovich. visserligen ville ju jga läsa klart den nyaste  Hary Potter-boken som jag har börjat på, men eftersom  mamma har betalat boken och ocksåläser den fick den inte lov att lämn huset än, så då nöjer jga mig med denhär istället.  Och det gör mig inget.
    Men jag är så himla sugen på att ta en av Morfars (alltså Marcus) ubersöta små luddiga fuzz-bollar till kattungar och ha den hemma. Tyvärr så kan jag ju inte göra det, men när jag bor ensam så blir det en kattunge. Egentligen vill jag ju helöre ha en hund men jag tror inte att jag  riktigt kommer att ha tid med en. Så då får det bli en katt istället, för jag kna inte vara utan sällskap när jga är ensam. Måste ju ha ett djur. Nu ska jag nog åretgå till  lovligt byte och läsa om hur Stephanie Plum gör bort sig rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0