den sista måndagen

Trots att måndagar utan tvekan är den absolut jobbigaste dagen på hela veckan på jobbet, så gick dagen väldigt fort och lätt. Kanske var det för att det var mindre att göra än förra veckan, eller för att det är den sista måndagen innan jag får semester helt! Jag tvivlade starkt på att det skulle bli en solig och varm dag imorse när jag klev utanför dörren. Himmlen var täckt av moln och det låg en så tjock dimma att man inte ens kunde se ner till vägen från Jens lägenhet. Trots det blev det en väldigt solig dag! Härligt, mer sånt.

Annars har jag fixat lite papper och sprungit en vända på stan idag. Hittade så många fina saker som jag vill ha och det slutade med att en rutig klänning och ett svart halternecklinne fick följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0