trött..

Sitter som sagt på skolan, alla ser väldigt upptgna ut, utom möjligen den lilla skaran i hönet som har ett ganska högldutt samtal. Själv sitter jag här, är inte upptagen alls och alldeles för trött för att orka följa med i samtalet. Trött, ont i huvudet! Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jobbigt, orkar inte vara sjuk igen. 

Inte har det kommit någon snö än heller, jo, två futtiga snöflingor har landat på marken, smällte och blev till ena isbanan. Det var väldigt halt när jag skulle försöka glida till skolan. Men jag klarade mig iaf utan att ramla. Jag cyklade till och med i helgen. Det gick inte särskillt fort och det gick inte att cykla i uppförsbackarna. Så fort det började slutta uppåt så snurrade hjulet en massa, men cykeln stannade där den var. Alltså, det gick inte fort men jag cyklade iaf. Det gick snabbare än att gå. Skulle hem till Emmelie, och sen så traskade viiväg till Johanna. Det var ganska trevligt, men jag hade överskottsenergi. När vi sen skulle hem igen så var det en väldigt mysko gubbe som körde runt och vände och hade sig. Det slutade med att jag och Emmelie stog och klämde ihop oss vis dörringången vid tandläkren. 

Så, nu orkar jag nog att gå och följa med iu samtalet. See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0