back on track

Nu var det länge sen jag skrev. Nu är jag back on track. Under dessa två veckor som har skridit förbi så har jg hunnit med ganska mycket. I korta drag : Stresshandlat de sista julklapparna, firat jul, försökfyndat på mellandagsrean (fyndade en jacka iaf), "bråkat" med annika (hoppats det har löst sig nu), firat nyår (riktigt trevligt), varit i vemdalen och åkt snowboard (kom såklart hem med en stukad tumme), jobbat lite, sovit och pussat på Jens. Det sistnämnda är verkligen trevligt. 

Nu har skolan börjat igen, första dagen, första måndan. Shit, jobbigt! Okar egentligen inte, fast jag orkar endå.  Nu är det bara 20 veckor till sommarlovet. I´ve got big plans. Vi får väl se hur mycket av det jag har planerat som jag faktist kommer att hinna göra. Måste göra en lista. Listor gör livet lite lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0