aldrig före klockan nio!

klockan har bara hunnit bli halv nio, redan har det hunnit hända en bra sak och en dålig sak. Den bra saken är att engelskan är inställd! Den dåliga saken är att engelskan är inställd! Dom hade kunnat.. göra en tankeöverföring så att jag kunde sova en timma extra. Det är jag värd. Jag orkar faktist inte kliva upp klockan halv sju varenda morgon. Om jag fick bestämma så skulle skoln aldrig börja före klockan nio och aldrig sluta efter klockan två. Det skulle vara så skönt!

Rättning: Det är inte 20 veckor till sommarlovet. Det är 22 veckor kvar. Huh! Hur ska jag orka härda ut i 22 veckor? Det är ju en halv evighet, minst! Men jag får försöka klara mig. Snart kommer ju påsklovet och sportlovet och så är det kristi himmelsfärd och pingst. Det är iaf några dagar ledigt lite här och var. Jag längtar till första veckan i mars! Sportlov och jag kan bara sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0