underbara söndag

Shit vad jag längtar bort härifrån, längtar till solen och värmen. Tänk att bara ta sitt pick och pack och åka iväg i två veckor. Inte ha något att bekymra sig om, inga prov, ingen städning och ingen som gnäller på en. Om det inte vore för pengarnas skull så skulle jag åka redan imorrn! Vill inte vara kvar i snön, lite underligt ändå. Jag som hade längtat så mycket efter snön, så när den väl kom ville jag inget hellre än att den skulle försvinna. Men jag får väl försöka spara mina små slantar (skratta inte åt mig, jag kan spara bara jag vill!) och dra med mig nån och åka! Så får det bli. Solen, snart kommer jag!

Annars en mysig söndag, bara lugnt och skönt. Den har bara sprungit förbi, jag vill inte att den ska ta slut! Men alla söndagar går alltid så fort, bara för att de numera är en av mina favoritdagar. Jag längtar redan till helgen. Vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0