thinking back..

Det är så kul att prata med gammla kompisar som man inte har sett på evigheter! Det påminner mig om hur mycket jag egentligen saknar min högstadieklass! Okej, kanske inte alla men rätt så många ialla fall. Kanske att det är dags att dra ihop en get together, skulle vara kul att träffa alla igen!

Annars är det svinkallt ute ( var 21 minus när jag klev upp!!) och jag sitter här uppkrupen i stolen med vita pyjamasbyxor på ( jag tycker om dom!) och täcket över axlarna. Fy varför ska det vara så kallt! Jag hade inte klagat (eller jo det kanske jag hade) om det hade varit 3-4 minusgrader. Det borde finnas en lag som säger att de svenska skolorna inte får hålla öppet om det är mer än 15 minusgrader. Det hade varit så skönt att få ligga kvar under de dubbla duntäckena i min säng hela dagen, men nej, istället var jag tvungen att släpa mig iväg till skolan för att genomlida historia och engelska.. men är ju som sagt hemma igen. Sköönt! Nu ska jag ta och leta fram ett par tjocksockar innan tårna fryser sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0