snö,snö, SNÖ!

Vart visst färdig tidigt idag, hela 20 minuter har jag till att inte göra nånting. Så. Himla. Skönt! Utanför fönstret vräker snön ner, och det är - 17 grader. Jag går inte idag! Jag gör inte det, skulle komma fram till skolan som en snögubbe, en knappt levande sådan. Men eftersom bussen snart går förbi här utanför så kan jag lugnt sitta kvar här i tio minuter till.

Usch, prov idag. Men jag tror inte att det ska vara några problem, det klarar jag galant. Men bara för säkerhets skull så ska jag nog ta och läsa igenom allt ett par gånger till. Har ju ända till halv två på mig. Nä nu måste jag nog ta och kila, vore ju kallt om jag skulle måsta gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0