sankta lucia..

Idag är det lucia, jag älskar lucia! et är så mysigt att sitta i kyrkan och titta på luciatåget. Jag älskar jullåtarna dom sjunger och jag älskar klangen! Jag älskar allt med lucia! 
  
I vanliga fall brukar jag sitta hemma och titta på lucian på tv vid halv sju, dricka varm choklad och äta lussebullar och pepparkakor. Idag kunde jag tyvärr inte göra det, eftersom jag var tvungen att kliva upp klockan sex (!) och åka och jobba. Men inte gör det något, bara bra för mig att jag får tjäna lite pengar. Ska jobba nästan hela lovet med, men ett par dagar ledigt får jag ialla fall!

P.S Jag hoppas verkligen att Malin åker till Birsta idag. För då ska hon köpa mina drömpumps till mig!"Wihoo! För jag är ju nämligen inte pank nå mer! D.S

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0