jul jul strålande jul

Och igår var det julafton också. Jag hade en lugn och mysig jul, mestadels hemma med mamma och pappa (och lite med brorsan), den andra delen spemderade jag hemma hon Jens. Och jag vann på jepordy en gång! Jag är bäst! Jag kan tänka mig att ni är nyfikna på vad jag fick i julklapp, så här kommer en liten lista:
 

  • En finfin väska i svart läder med gulddetaljer av min bror och hans sambo. Riktigt fin!
  • Fyra jörlektioner och teoriboken, snart dags ju
  • Pengar
  • Skraplotter, jag vann 50 spänn!
  • Smink
  • Stegräknare
  • Sist men inte minst så fick jag parfym av Jens, och inte bara det utan en väldigt god sådan.

Tack alla för de fina klapparna, jag är väldigt nöjd! Nu ska jag nog ta och läsa lite teori innan filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0