strålande sol

och strålande humör. Det har varit en väldigt bra dag idag. Vaknade hyfsat tidigt (runt nio, men låg kvar i sängen till halv tio nångång), sen åkte jag och Jens ner till s-vall en snabbis för att fixa lite grejer. Sen ut på stranden! Har fått ganska så mycket färg idag, på vippen att jag har brännt mig. Men inte riktigt. Har gjort årets första (väldigt sent) dopp i havet. Simmade runt där en stund med Gurre innan vi bestämmde oss för att det var lite för kallt för att stanna kvar i.
    Har precis pratat med Maja på televinken (eller hur det nu stavas) och jag ska dit på utbildning nästa vecka. Jippi! Humöret är på topp! Nu ska jag bara torka håret och fixa till mig lite, sen drar jag till Emmelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0