ny kur igen

Uy, så har jag åkt på halsfluss igen och har påbörjat en ny penicillin-kur idag. Jippi, jag som börjar jobba imorgon och ska prata i telefon hela tiden och så låter jag som ett uppsvällt sjölejon när jag försöker prata. Hoppas att svullnaden har lagt sig tills imorrn!
     Måste också berätta en liten snabbis om igår, bara för att det var en speciell dag. Nämligen min och Jens ett-års-dag. Myys! Dethär året har bara sprungit förbi, poof!

Och ett litet boktips till er som känner er oinspirerande, läs den sjunde Harry Potterboken - the deathly hollows. Har hittills bara kommit ut på engelska, men det funkar alldeles finfint. Boken är spännande, dock lite seg och lå¨ngdragen, men spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0