bara en till, tack Patrik!


Vilket är det mest pinsamma bandet du lyssnar på?
Ehm.. Nee jag vet inte.

Hur många timmar har du suttit som längst framför en dator?
Kanske fyra timmar eller så.

Vilken färg har din cykel?
Gul!

Blondin eller brunett?
Brunett egentligen, just nu nåt blandat.

Vilken färg har du på texten i msn?
Grå

Vilket stjärntecken är du?
Vattuman

Vad var det senaste du åt?
Tekaka

Har du en diskmaskin
Det är ju egentligen mammas diskmaskin

Rakar du av dig dina ögonbryn?
Neeej! Dom sitter bra där dom sitter

Har du något husdjur?
Jag hade

Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
TessanSessanPrinsessan, och ja, hon kallar mig det fortfarande ibland

Är du kär i någon just nu?
Yes

Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en tjej/kille?
Nee, men jag har försökt bryta på tyska när jag hade varit i tyskland när jga var liten och alla mina kompisar trodde att jag pratade riktig tyska

Har nu någonsin sagt 'lol' under ett samtal?
Emm.. jag tror inte jag har det

Har du ätit lösgodis för över 100 kr själv på en kväll?
Näe det tror jag inte att jag har

Är du beroende av någonting just nu?
Hum.. näe

Vad heter din(a) bästis(ar)?
Bästisar och bästisar, men Annika och Malin ligger ju bra till. Liksaså Marcus, och Emmelie och Johanna. Och får jag räkna Jens som bästis så är han ju det!

Vad har du för fobier?
Handleder och hissar

Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit?
Äckliga små bruna musslor på cypern, tunga hade dom med! Iaf hoppas jag att det var tungan

Hur lång är du?
Ungefär 164 cm

Om du var ett verktyg så skulle du vara?
En spikpistol

Varför just det verktyget?
Vet inte, men jga tror att jag skulle ha vart det bara

Sover du med något gosedjur?
Om jag sover hemma så har jag faktist en grön nalle i sängen. Han brukar få agera kudde

Vad har du just nu som ingen annan har?
Min pyjamas på mig, det regnade ju ute!

Är du förlovad?
Nope

När duschade du senast?
Imorse vid 09.00


Vem tänker du på just nu?
nina Persson i the cardigans. Varför? Därför att dte är hennes röst som dånar ut ur mina hägtalare

Om du fick ge bort 25 Miljoner till någon (förutom dig själv eller någon från släkten), vem skulle det vara då?
Jag skulle dela upp det i tre, en del till canser-forskningen, en del åt AIDS-forskning och den sista delen till rädda barnen ellerl iknande 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0