Hårda skor och krig

Aj, får ont i fötterna.. Vad är det med mig och små, söta ballerinaskor? Mina svarta i lack är ju så fina! Men aj, inte alls lika sköna, men jag ska härda ut! 

Annars en skön måndag,ganska ovanligt. I vanliga fall hatar jag måndagar, man är alltid så trött och hela dagen släpar sg låångsamt fram. Började dagen med att titta på "welcome to Sarajevo", trodde inte att jag skulle uppskatta den men man blev helt tagen. Den handlar om en reporter som rapporterar från Sarajevo under kriget. Vissa av bilderna när man får se människor ligga ihjälskjutna på gatorna är riktiga bilder från kriget.. Det är svårt att tänka sig hur vissa männiksor måste leva. Jaja, glad att det inte är jag. Nu måste jag springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0