trötta söndagar

jaha, ännu en söndagkväll.. suck. Jag vill ju ha lördag! Jag gillar lördagar, man kan göra lite vad man vill och behöver inte oroa sig för att behöva kliva upp tidigt. Härligt härligt! Men söndagar är ju lite annorlunda, dom brukade vara allmänt slöa och långdragna. Tråkiga är ett bättre ordval, sen så träffade jag Jens, och nu är söndagarna inte lika tråkiga längre. Men en sak som inte ändras med söndagar är att man jämt är trött! 

Annars har min helg vart trevlig, mycket mys, och en trevlig vända på stan med Annika i lördags. Om fredagen räknas till helgen så hade jag en trevlig vända på stan med Leila. Leila, jag hoppas att du hade det trevligt hemma hos Emma och Nicke.

Hm, en ganska oinressant grej som jag har tänkt lite på är vädret, det är nu slutet av november och det är plusgrader! Det måste väl nästan bero på växthuseffekten, elelr vad säger ni? Nånting possitivt med den skulle kunna vara att sommrarna blir varmare och längre, om de nu blir det. Hörde nånstans att det kunde bli mer nederbörd p g a växthusef. Som om sverige behöver det. Det regnar nog som det gör! Nä nu måste jag gå och plugga religion. Skrivning imorrn, jag är på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0