kanske, kanske inte..

sitter här och känner mig faktist riktigt fin, det är en härlig känsla. Jag hade ju faktist hoppats på att jag skulle hinna träffa Jens en liten stund idag, kommer nog inte att bli så. Han är i Sundsvall och hälsar på en kompis på sjukhuset, och det tar tid, det förstår ju jag. Men men jag får nog sitta här och hoppas att han kanske hinner dyka upp en stund, ett litet tag till.

Annars så har jag haft prov idag! I engelska och det är jag bra på, så provet var a pice of cake. Annars så har proven i skolan lyst med sin frånvaro, detta var det tredje provet på hela terminen och jag som trodde att det skulle ha vart ett par fler. Inte för att jag klaga eller så, inte alls! Nä nu ska jag gå och sysselsätta mig själv med den halvlästa SOO-tidningen som ligger på min säng. See you next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0