sista lektionen kvar..

ja, sitter här och väntar på att religionen ska börja.. Vad tänker man med om man lägger religion i en och en halv timma som sista lektion på måndagar? huvva, jag orkar verkligen inte! Menmen, jag får försöka stå ut!

Iaf så hade jag och Leila (vi kom faktist iväg efter ett tag) en trevlig, men VÄLDIGT kall vända på stan. Jag är avis på henne nu, hon köpte en ny jacka och ett par skor. Jag vill också ha det! Men jag ska inte köpa en enda grej till mig själv innnan mellandagsrean, varför kom jag på en så dum idé? Men det kan ju vara bra för min ganska snabbt svältande plånbok.. Hade tänkt att jag skulle försöka mig på att spara lite granna, vi får väl se hur det går. Kanske det skulle bli itt nyårslöfte? Jag tror nästan det.

Nä nu säger Leila att vi måste gå, så I´m off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0