long time no see

okej, förra inlägget råade visst bli dubbelt, skitsamma ni överlever!

Iaf så har jag inte bloggat på flera dagar, av olika skäl. Bloggen vill ju inte alltid fugera, så jag och Annika bestämmde att vi skulle skicka arga brev och klaga. Som en vän en gång sa till mig (kommer dock inte riktigt ihåg vem) : " det finns inget värre än arga brev från tjejer." och det är nog sant. 

Annars så har det inte hänt så särskillt mycket, men det är bara 6 dagar kvar till jul nu! Nu är lussebullarna bakade och stjärnorna hänger i fönstret, men vänta, det känns som om jag har glömmt något... JULKLAPPARNA!! Jag har inte köpt en enda julklapp än, det är ju katastrof! Men lugn bara lugn Therese! Väntar på att Leila ska skriva klart sin artikel (blev själv klar för ca 20 min sen) sen ska vi ner på stan ett litet tag och då ska jag passa på att inhandla en julklapp. Och då är det viktigaste juklappen köpt, har bara inte helt bestämmt mig vad jag ska köpa än.. eller jo, det har jag nog kanske ändå. Nu svammlar jag bara för att jag väntar och väntar och väntar.. Ska springa iväg och dricka lite vatten nu iaf, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0