löddrig lördag

Okej, eftersom bloggen inte har funkat i helgen så tänkte jag berätta om min löddriga lördagsmorgon.  Eftersom jag hade lite tid att ägna bara mig själv så tog jag en lång dusch med hårinpackning och sånt. Härligt! Sen tänkte jag att jag för en gångs skull skulle använda raklödder när jag skulle raka bena (använder i vanliga fall bara tvål), så jag tittade efter vad pappa hade. Hitta en vit burk med nivea, så jag klickade ut lite i handen. Eftersom det såg så lite ut så klickade jag ut lite mera. Jag har ju inte så stor erfarenhet av raklödder, så jag kunde ju inte veta att det skulle bli så mycket raklödder av dendära lilla klicken. Det hela slutade ialla fall med att badrummet var täckt med raklödder, tur att det var enkelt att ta bort. Tror jag tar lite mindre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0