lite smått julnoja

Okej, har inte bloggat på ett tag för att internet hemma inte har fungerat (igen), men då tog jag tillfället i akt när jag sitter här hemma hos Jens.

Jag är på bra humör! På skolan har vi just startat ett nyss filmprojekt. Vi ska göra en film av en novell som Annika har skrivit, novellen är skitbra och vi har jättemånga idéer till filmen. Hoppas bara att filmen blir lika bra som den är i mitt huvve. Vi kommer att måsta jobba ganska hårt, filmen ska vara klar i februari (kan tyckas vara en lång tid, men tiden flyger förbi) då det är en filmfestival i kramfors.

På tal om att tiden flyger så är det redan (!) 9 december, det är ju förfasiken snart jul!  Och jag som inte har köpt en enda julklapp. Jag tror jag drabbas av julnoja. Det är ju skandal! Jag måste ju skynda mig att komma på en bra julklapp till Jens, jag vill ju att han ska bli glad över det han får av mig, men jag vet ju inte vad han tycker om det jag funderar på. Jag tycker i varje fall att det skulle vara en bra julklapp (kan ju tyvärr inte skriva vad det är) och då tycker han det nog det med, om jag har tur. Annars får han väl bara byta det. Jaja, det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0