glitter-lady

Nu så är man duschad och klar. Fast fortfarande glittrig lite var stans. Jag var glittrig precis ÖVERALLT! Fotograferigen gick hyffsat bra, tror iaf att vi fick några användbara/snygga bilder. Tyvärr får ni som väntar med spännibng på att få se bilderna vänta ända tills måndag, då bilderna finns sparade på skolan. Too bad men inget jag kan göra något åt.

Ikväll väntar en slapp film-kväll med vännerna, riktigt trevligt, har inte blivit så många den senaste tiden då jag har varit upptagen på annat håll. Synd bara att Jens jobbar, han är så mysig att krama på och jag vill krama nu! Men jag får iaf träffa honom imorrn, längtar! Nu ska jag och Annika springa på affärn och köpa blekning till henne, sen blir det färga av! Och efter det mat! See ya!

Kommentarer
Postat av: Annika

och gud vad bra håret blev ;) smimmrar blondt! färgen var nog lite stark endå :P KRAM!

2006-12-02 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0